Mikaeliskolan - Nyköpings waldorfskola

Mikaeliskolan - Nyköpings waldorfskola. En friskola med fokus på varje individs lärande.

OVERVIEW

This website mikaeliskolan.se presently has an average traffic classification of zero (the smaller the more traffic). We have evaluated zero pages inside the web site mikaeliskolan.se and found four websites associating themselves with mikaeliskolan.se. There is one public network platforms owned by this website.

MIKAELISKOLAN.SE RANKINGS

This website mikaeliskolan.se is seeing variant amounts of traffic all over the year.
Traffic for mikaeliskolan.se

Traffic ranking (by month) for mikaeliskolan.se

Traffic ranking by day of the week for mikaeliskolan.se

Gör din egen hemsida - Skapa en hemsida med Hemsida24

Emiliaskolan Aktuellt

Vi som arbetar på Lill-Emilia. Lediga platser på förskolan! Och även några enstaka platser i klasser! Vi söker rektor. Annonsen hittas via nedanstående länk. Ännu ett härligt och intensivt loppisevenemang! Det var växlingsträning,. Varmt välkomna till Kulturhuset Anders 19-21 april. Påskfest 24 mars, 2016. Festen idag inleddes med eurytmi från klass 3.

WHAT DOES MIKAELISKOLAN.SE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of mikaeliskolan.se Mobile Screenshot of mikaeliskolan.se Tablet Screenshot of mikaeliskolan.se

MIKAELISKOLAN.SE HOST

I found that a single root page on mikaeliskolan.se took four hundred and eighty-four milliseconds to download. We could not find a SSL certificate, so I consider mikaeliskolan.se not secure.
54.246.82.76

I diagnosed that mikaeliskolan.se is utilizing the Apache operating system.

Mikaeliskolan - Nyköpings waldorfskola

DESCRIPTION

CONTENT

This website has the following in the homepage, "Mikaeliskolan är Nyköpings äldsta, icke vinstdrivande friskola." Our analyzers viewed that the web site also stated " Vår vackra skolmiljö inbjuder till lek och äventyr, fantasi och kreativitet." The Website also said " Vi är en skola där alla känner igen varandra och bryr sig om varandra. Vi står i startgropparna för att bygga ut vår skola. Intresset för skolan är stort och de senaste åren har elevantalet ökat. Det är jätteroligt för skolan och waldorfpedagogiken! Platser kvar till klass 1 HT-2018! Från skolans eget kök." The website's header had mikaeliskolan as the most important search term. It is followed by waldorfskola, friskola, and nyköping which isn't as highly ranked as mikaeliskolan.

SUBSEQUENT BUSINESSES

Mikael Jacobssons Blogg Om allt möjligt

På grund av dom begränsningar som finns i WordPress fria hosting så har jag bestämt mig för att flytta tillbaka till min egna domän. Detta gör att jag kan publicera saker på ett bättre sätt.

Mikaeljanzon.blogg.se - Live

Jag har laddat upp inför skolstarten imorgon, här ska det bli ordning o reda på allt under hela året! Nu tror jag att jag är redo, dags att packa väskan. Tror att jag just fick en väldigt slapp skolgång. Sprang in på internwebben, och schemat hade nyligen dykt upp! .

mikael jeney Art and Old Soul

LEICA M4-P and Summicron 35 f2. Salt lake Stockholm Last Autumn. I also switched from LIGHTROOM 5 to Capture One pro 8.

Miguels strøtanker

A world of kids, nerdy stuff and histories - Website Design.